clicktravel

טיסות ללוס אנג׳לס

בקליק טרוול אפשר לבחור טיסות ללוס אנגלס ולמבחר של מקומות נוספים בכל ארצות הברית. ארה"ב ככלל ולוס אנג'לס בפרט מהווה יעד תיירותי מבוקש עבור המטייל הישראלי ולא בכדי. מדובר בעיר מיוחדת במינה עם אווירה בלתי נשכחת ואטרקציות רבות ושונות. אם החלטתם לבקר בארצות הברית, לוס אנג'לס הוא מקום שבהחלט אסור לפספס.

 

למה כדאי לטוס לאל איי?

חיי לילה – חיי הלילה של לוס אנג'לס הם סואנים ושוקקי חיים במיוחד. תוכלו לבחור בין מאות פאבים ומועדונים מיוחדים ומדליקים במיוחד. מי שאוהב לרקוד, לשתות משקאות חריפים, לאכול מאכלים ממגוון מטבחי העולם, ימצא את כל מבוקשו בתוך המגוון העצום של העיר לוס אנג'לס.

אמנות – בלוס אנג'לס תמצאו מגוון עשיר של מוזיאונים ותערוכות אמנות בכל סגנון וכל זרם אמנותי שרק תוכלו להעלות על דמיונכם. מדובר על עיר החייה ונושמת את האמנות בכל רגע, בכל יום ובכל עונה. מלבד האמנות החזותית, אסור לפספס את ההופעות החיות הרבות שאפשר למצוא בעיר, החל מקונצרטים של מוזיקה קלאסית ועד להופעות אינטימיות בפאבים קטנים ומקומיים.

חוף מאליבו – מלבד האטרקציות התיירותיות הרבות, אפשר להתרווח וליהנות מהחוף המרשים של אל איי, המאליבו ביץ'. החוף בו ניתן לחזות בגולשים רבים תופסים גלים וניהנים מן הים.

הוליווד – יוניברסל סטודיוס, המקום שממנו מגיעים אלינו הסרטים האהובים עלינו, המקום בו הקסם מתרחש ובו נוצרים הרגעים הבלתי נשכחים שמופיעים על מסכי הקולנוע. אסור לפספס ביקור בלב ליבה של התרבות המודרנית, אופלני הסרטים של הוליווד.

סלבס – אל איי זו העיר שבה יש לכם הכי הרבה סיכויים לפגוש את הסלבס המדוברים ביותר ואת הכוכבים האהובים עליכם ביותר. כוכבי מוזיקה וקולנוע רבים השתקעו במחוזותיה של לוס אנג'לס ולכן אל תופתעו אם תשבו בבית קפה לצידו של כוכב קולנוע מפורסם.

 

מהי העונה הנוחה ביותר לטוס ללוס אנג'לס?

לוס אנג'לס בקיץ – הזמן הטוב ביותר לטוס ללוס אנג'לס הוא בחודשי הקיץ. החודשים המומלצים ביותר לטיול הם יוני עד ספטמבר. אלו הם חודשי הקיץ החמים שבהם ניתן ליהנות מהשמש של העיר, מחופיה הרבים ושופעי החיים. זהו גם הזמן הנוח ביותר לטיולים רגליים וביקורים בכל אתריה המיוחדים של העיר.

לוס אנג'לס בחורף – חודשי החורף הם לא העונה המבוקשת והמתויירת ביותר ולכן אם אתם רוצים ליהנות מלוס אנג'לס ללא עומס של תיירים, ניתן לעשות זאת בחורף, בין נובמבר עד מרץ. חשוב לציין שבתקופה זו מתחילים הגשמים שיכולים לשלול מכם את ההזדמנות לטייל בעיר וליהנות מחוף הים.

הזמנת טיסה ללוס אנג'לס

אצלינו ניתן להזמין טיסות לאל. איי. במבצעים ומחירי מציאה. אם בחרתם לטוס ללוס אנג'לס, תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה, להזמין בתי מלון, חבילות נופש ועוד, דרך קליק טרוול. אנו מציגים בפניכם אפשרות של תיירות זולה ונוחה, בקליק אחד תוכלו לארגן את כל הטיול ועל הדרך לחסוך לא רק זמן יקר אלא גם כסף רב. הזמינו כרטיסים כבר היום וצוות קליק טרוול יהיה לשירותכם על מנת לאפשר לכם לקבל את הטיול המהנה ביותר שרק ניתן.

Exit mobile version