clicktravel

חבילות נופש לברצלונה

בקליק טרוול ניתן להזמין חבילות נופש לברצלונה וליהנות מנופש מפנק באחת הערים היפות של אירופה.  חבילות נופש מאפשרות לכם ליהנות מחופשה בפורמט קצת אחר ממה שאתם רגילים בדרך כלל. מדובר בחופשה רגועה ומספקת כשהכל כלול וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתרווח וליהנות מהמחוזות המרתקים של ברצלונה, פינוקי בית המלון והטיולים המעניינים בעיר שירחיבו את אופקיכם ויציגו בפניכם את כל האתרים המיוחדים של בירת קטלוניה, ברצלונה.

מה כוללות חבילות נופש לברצלונה?

קיימות חבילות נופש שונות ומגוונות שמשתנות בהתאם למחיר וליעד. ניתן להזמין חבילת נופש פשוטה וליהנות מההטבות הבסיסיות ביותר של חבילת הנופש. כמובן שישנן גם חבילות מורחבות שמאפשרות יותר אטרקציות וכוללות יותר פינוקים. לפניכם מידע אודות חבילות נופש לברצלונה ועל מה שכלול בהן בדרך כלל.

טיסה לברצלונה – חבילת נופש בסיסית לברצלונה תכלול טיסה שתביא אתכם מנמל התעופה בן גוריון, הישר ליעדכם בברצלונה. בהזמנת חבילת נופש לא תצטרכו לדאוג לטיסה הלוך וגם לא לטיסה חזרה לארץ.

בית מלון בברצלונה – חבילות נופש לברצלונה כוללות לינה בבית מלון נוח ובמיקום אטרקטיבי, ממנו תוכלו להגיע לכל היעדים התיירותיים בעיר. חבילות נופש מסוימות כוללות לינה בלבד, אחרות כוללות גם ארוחת בוקר ויש גם חבילות מורחבות אשר מפנקות את הנופשים במלון הכל כלול, שמספק ארוחות לאורך היום וגם שירותים נלווים נוספים, כגון בריכה, ג'קוזי ועוד.

טיולים מאורגנים בברצלונה – ישנן חבילות נופש לברצלונה הכוללות טיול מאורגן או אפילו מספר טיולים מאורגנים עם מדריך מנוסה שיראה לכם מקומות מעניינים בעיר ויספר על ההיסטוריה של המקום.
העונה הטובה ביותר לנופש בברצלונה

 

בטרם יוצאים לנופש בברצלונה, מומלץ מאוד לבחור את המועד המתאים לכך, שכן, מזג אוויר לא טוב יכול להשפיע ואף להרוס לכם את הטיול. לפניכם העונות והחודשים המומלצים ביותר לנופש בברצלונה:

נופש בחודשי הקיץ והאביב – בחודשי האביב המאוחרים וחודשי הקיץ המוקדמים, מזג האוויר השורר בבירת קטלונה הוא הנוח ביותר לטיולים. הטמפרטורות חמימות ונוחות לטיולים רגליים והשמיים בהירים לרוב. אולם, עקב מיקומה הגיאוגרפי של ברצלונה,רוחות קרירות ממשיכות לנשב גם בחודשים אלו ולעתים יכולים להביא איתן גשמים. חודש אפריל ידוע כחודש שטוף גשמים. לעומת זאת החל ממאי, הגשמים פוסקים והטמפרטורות מתחממות. זוהי ללא ספק התקופה הטובה ביותר לבקר בברצלונה.

עונת הרחצה בברצלונה – נופשים שרוצים להגיע לחופי ברצלונה וסביבתה וליהנות ממיימיו הכחולים של הים התיכון, יכולים להתחיל את עונת הרחצה כבר בסוף חודש יוני. חודשי יולי ואוגוסט הם חודשים חמים מאוד ומתאימים במיוחד לנופש על החוף ובמימיו הצוננים של הים התיכון.

נופש בסתיו ובחורף – למרות הגשמים שיורדים בחודשי הסתיו והחורף של ברצלונה, הטמפרטורות רחוקות מלהיות קרות מדי. מדובר באקלים ים תיכוני ולכן אפילו החורפים בברצלונה לא שונים בהרבה מהחורפים בארץ ואפשר לטייל ולנפוש בבירת קטלוניה גם בעונות אלו.

Exit mobile version