clicktravel

חבילות נופש לאמסטרדם

בקליק טרוול ניתן לרכוש חבילות נופש לאמסטרדם. גם לכם מגיע לנוח ולהתפנק באחת מהערים היפות והפופולאריות ביותר באירופה. אצלינו תוכלו למצוא חבילות נופש רבות ומתשלמות עם בתי מלון יוקרתיים, ארוחות משביעות, טיולים מאורגנים וכל האטרקציות המפנקות שיעשו לכם את הטיול. ומה יכול להיות יעד מושלם יותר לנופש מאשר בירת הולנד האגדית – אמסטרדם.

 

חמש סיבות לנפוש באמסטרדם

אדריכלות – אמסטרדם היא עיר יפיפייה הבנוייה בצורה ייחודית ומהפנטת. רחובותיה וסמטאותיה הקטנים, הנחל השקט ועליו סירות שטות שמפלח את הרחובות לשני חצאים, בניינים עתיקים וכמובן הטבע הירוק והשופע מקנה לאמסטרדם קסם שאן כמותו בשום מקום אחר בעולם.

פרחים ונוף – שדות הפרחים של אמסטרדם מוכרים בכל העולם. אם אתם רוצים לראות יופי אמיתי מהו, תוכלו לגלות אותו בשלל הצבעים של הפרחים הבלתי נשכחים של הולנד. אמסטרדם זוהי עיר שכולה צבועה בצבעים מדהימים והפרחים הם אלו שהופכים אותה למראה מדהים ובלתי נשכח.

אמנות – באמסטרדם תוכלו למצוא הרבה מאוד אמנות מכל מיני סוגים. החל מאמנות רחוב וכלה בקונצרטים ותערוכות של אמנות מודרנית. כמובן שאסור לפספס את המוזיאון המפורסם המוקדש כולו ליצירותיו של ואן גוך, גדול הציירים בהולנד ובעולם כולו.

היסטוריה – אמסטרדם היא לא רק עיר מודרנית וחדשנית, מאחורי הבניינים החדשים מסתתרים רבעים עתיקים בעלי היסטוריה ארוכת שנים. תוכלו ללמוד רבות על הולנד המסורתית, כפכפי העץ, השמלות הצבעוניות וכמובן תחנות הרוח המפורסמות שלה. אמסטרדם מציגה בפנינו גם היסטוריה החשובה לעם היהודי ובביקורכם בעיר, אסור לפספס את ביתה של אנה פרנק, אשר הפך למוזיאון המנציח את גבורתה.

קופי שופס – אחרי טיולים ארוכים וסיורים באתרים התיירותיים, אפשר להתרווח ולהירגע באחד מאותם הקופי שופס המפורסמים של אמסטרדם. זוהי חוויה שמוסיפה לאווירה הכללית של העיר והופכת את הטיול למעניין וייחודי יותר, הרי בסופו של דבר צריך לנסות הכל בחיים ולו רק פעם אחת.

מתי מומלץ להזמין חבילת נופש לאמסטרדם?

רוב התיירים מגיעים לאמסטרדם בין אפריל לנובמבר, אלו הם החודשים החמימים והמתויירים שמאפשרים טיולים ארוכים ושהיה ממושכת בחוץ. הקיץ באמסטרדם הוא נעים ונוח ולכן אפילו בשיא הקיץ תוכלו ליהנות מבריזה נעימה בשעות הערב. בחורף העיר מתכסה בשלג לבן והופכת למראה מרהיב ביותר. למרות שזוהי לא העונה התיירותית והחורף עלול להיות קר למדי, עדיין יש הרבה מה לראות ומה לעשות באמסטרדם. למעשה, החורף הוא ללא ספק העונה הזולה ביותר לטיול או נופש באמסטרדם ולכן כדאי לשקול גם טיול בין חודשי נובמבר ומרץ.

Exit mobile version